3 معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه

معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه

اگر می خواهید بدانید که کدام تی شرت زنانه را انتخاب کنید؟ در اینجا 3 معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه را معرفی میکنیم که با توجه به آن بتوانید انتخابی مناسب داشت باشید.
آیا می خواهید از خودتان در فصل تابستان و گرما با تی شرت های جدید مهمان کنید، اما نمی دانید کدام مدل را انتخاب کنید؟ توصیه ما را برای انتخاب تاپ و تیشرت کوچک با توجه به مورفولوژی و قطعات مختلف موجود در بازار پوشاک و لباس است.

تی شرت آستین کوتاه برای خانم هایی با ظاهر کلاسیک ایده آل است. همه کاره و در بی نهایت رنگ موجود است، می توان آن را برای یک جلسه ورزشی و همچنین برای رفتن به محل کار زیر مانتو و یا در شب پوشید. اگر می‌خواهید تیشرت خود را برای انجام یک فعالیت ورزشی بپوشید.

 




تیشرت شلوارک نخی (وارداتیMabsoot)

۲۵۵,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه‌ها


٪11

تیشرت شلوارک لانگ (وارداتیMabsoot)

۲۶۵,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه‌ها

تاپ شلوارک عروسکی

٪17

تاپ شلوارک عروسکی(فامیلی )

۱۴۹,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه‌ها

تیشرت لانگ نخ پنبه


تیشرت لانگ نخ پنبه(وارداتی)

۱۴۵,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه‌ها



بلوز حاشیه دار یاسمن آستین سه ربع

ناموجود

مشاهده محصول

معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه – جنس پارچه تیشرت

در حال حاضر تیشرت های زیادی با پارچه های متنوعی تولید می شوند که قیمت های متفاوتی نیز دارند. پارچه تیشرت معمولا از پنبه و یا نخ می باشد که اگر همین تیشرت را برای فعالیت های ورزشی بخواهید استفاده منید بهتر است از جنس های نازک تر و لطیف تر باشد .
تیشرت هایی با پارچه پلی استر برای تیشرت های ورزشی بسیار مناسب هستند و شما می توانید در رنگ های متوع با طرح های متنوع از آنها استفاده کنید.

معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه – تیشرت هایی با پارچه کبریتی

پارچه کبریتی در سال 1402 بسیار مد شده است و روی تیشرت بسیار زیبا و جذاب پیاده سازی شده است. تیشرت های کبریتی خود در کیفیت های متنوعی وارد بازار پوشاک شده اند . اگر قصد خرید تیشرت های کبریتی را دارید حتما به لطافت پارچه دقت کنید چون هر چه پارچه خشک تر و در اصطلاح پلاستک زیادی داشته باشد شما را در هوای گرم بسیار اذیت خواهد کرد. همچنین خاطرتان باشد که تیشرت های کبریتی از نوع تیشرت های فانریپ یعنی کشی محسوب می شوند و شما می بایست حتما آن را از نظر سایز بندی بصورت فیت انتحاب کنید چون اگر این تیشرت را آزاد انتخاب کنیدزیبایی خود را از دست خواهد داد. همچنین اگر بیش از اندازه آن را جذب انتخاب کنید نیز استایل نامناسبی را ایجاد می کند.
تیشرت های نخ و پنبه
تیشرت های نخ و پنبه هم بصورت کراپ و هم بصورت تیشرت معمولی و حتی لانگ قابل اجرا و تولید است. درواقع هرچه کراپ و تیشرت معمولی و لانگ از جنس صد در صد نخ و پنبه باشند برای فصل گرما بسیار ایده آل تر هستند. ماهیت نخ و پنبه این است که در فصل گرما خنکی و در فصل سرما احساس گرمی را ایجاد می کند. لذا انتخاب تیشرت هایی با جنس نخ و پنبه در تمام فصول و حتی موقعیت های جغرافیایی با آب و هوای گرم و خنک قابل استفاده است.

معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه – رنگ و طرح تیشرت زنانه

دومین معیار از 3 معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه ، معیار رنگ و طرح است. همانطور که می دانید بیشترین تقاضا برای تیشرت های زنانه در فصل گرما و بهار و تابستان است، در نتیجه رنگ برای دفع هوای گرم بسیار موثر است. رنگ بندی تیشرت زنانه بسیار زیاد و نامحدود هست بطوری که از رنگ های مداد رنگی نیز بیشتر است. اصولا رنگ های مناسب برای پوشاک در فصل تابستان و گرما رنگ های روشن و سفید می باشد، اما باز با این حال هستند افرادی که تمایل به رنگ های تیره و مشکی دارند که این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد.
در کل بهترین رنگ های تیشرت زنانه برای تابستان سفید، گلبهی، صورتی، سبز سیج، بنفش یاسی ملایم، کرم و فیلی و طوسی می باشد که در تناژهای ملایم بهتر است باشند.
طرح تیشرت در کنار رنگ تیشرت نیز باید هماهنگی داشته باشد یعنی رنگ و طرح تیشرت زنانه می بایست در هماهنگی باشند. هرچه تیشرت های زنانه ای که انتخاب می کنید بصورت ساده تک رنگ با یک طرح کوچک باشند بهتر و با سلیقه تر می باشد. البته امروزه تیشرت های بنگلادشی که در حال حاضر با عنوان تیشرت های ترک وارد بازار شده اند تمام چاپ و طرح هستند نیز زیبا می باشند اما زیباییشان به پای تیشرت ساده نخواهد بود.

یقه تیشرت

آخرین معیار از 3 معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه مدل یقه تیشرت می باشد که این خود با توجه به سلیقه و نوع مصرف اشخاص متفاوت می باشد. در کل تیشرت های یقه گرد، یقه هفت و یقه قایقی بیشترین تقاضا را در بین زنانه دارند. اگر به دنبال یقه های راحت و آزاد هستید حتما تیشرت یقه گرد یا یقه قایقی را انتخاب کنید . با توجه به تجربه ای که در عرضه پوشاک داریم مشتریانی مراجعه می کنند و می گویند تیشرت های یقه بسته احساس خفگی را برای آنها ایجاد می کند، که بهترین پیشنهاد برای این دسته از افراد یقه های باز همانند قایقی و یقه هفت باز می باشد. یقه گرد برای این دسته از افراد ممکن است بسته و خفه کننده باشد برای همین پیشنهاد نمی شود.
اگر به دنبال یک تیشرت مناسب برای زیر مانتو هستید پیشنهاد ما به شما تیشرت سفید ساده با یقه گرد باز یا یقه هفت می باشد که در گرمای تابستان گردن شما را اذیت و دپار سوختگی نکند.
نتیجه گیری:
حالا می‌دانید چه تی‌شرتی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که یک تی شرت متناسب با مورفولوژی خود و همچنین با خواسته های خود انتخاب کنید. این مقاله به شما این امکان را می دهد که ظاهر خود را در حالی که کاملاً احساس راحتی می کنید، تثبیت کنید. 3 معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه که عنوان شد اصلی ترین معیار مهم برای انتخاب تیشرت زنانه بودند و شما می توانید با در نظر گرفتن همین سه معیار اساسی و مهم تیشرتی مناسب با سلیقه خودتان انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید تیشرت مناسب هستید به فروشگاه ترکمن کالا مراجعه کنید و از تیشرت های موجود دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *