سیستم همکاری در فروش پوشاک ترکمن کالا

همکاری در فروش پوشاک

سیستم همکاری در فروش پوشاک ترکمن کالا

فروشگاه‌های اینترنتی امروزه به یکی از مؤثرترین روش‌ها برای کسب درآمد عالی تبدیل شده‌اند. با توجه به روند رو به رشد خرید آنلاین و ترجیح مشتریان برای خرید محصولات از فضای آنلاین، این حوزه به عنوان یک بخش پربازده و پررونق برای کسب درآمد شناخته می‌شود. از بین حوزه های مختلف فروش در اینترنت یکی از محبوب ترین و پربازده ترین بخش ها پوشاک می باشد، سیستم همکاری در فروش ترکمن کالا یک فرصت عالی برای کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه است. این سیستم به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک فروشنده مستقل، محصولات ترکمن کالا را به مشتریان خود بفروشید و کمیسیونی از هر فروش دریافت کنید بدون اینکه نیازی به سرمایه اولیه برای تهیه کالاها داشته باشید.

قدم اول چیست ؟

تنها کاری که نیاز است انجام دهید ایجاد یک صفحه در شبکات اجتماعی مانند اینستاگرام ، تلگرام ، روبیکا ، گروه های واتس آپی یا طراحی یک سایت یا وبلاگ و حضور در ترب یا دیگر پلتفرم ها به عنوان یک فروشنده است. در مرحله بعدی میتوانید تصاویر محصولات ترکمن کالا را که ما با کیفیت عالی و بدون لوگو و تگ تبلیغاتی در اختیارتان قرار میدهیم را در فروشگاهتان قرار دهید و به ازای هر فروش سودی با میانگین 30 درصد کسب کنید ، برای آگاهی کامل از نحوه کار و همکاری در فروش با ما همراه باشید.

محاسبه قیمت همکاران چگونه است ؟

نگاهی به قیمت های عادی ترکمن کالا بیاندازید!
ما چون تولید کننده و وارده کننده مستقیم پوشاک هستیم ، قیمت هایی بسیار مناسب تر نسبت به دیگر رقبا و فروشندگان داریم و این در حالی است که در سیستم همکاری در فروش برای همکاران قیمت هایمان از این هم پایینتر است و شما میتوانید یک کالای تک را به قیمت عمده از ما سفارش دهید،

به این مثال توجه کنید : ممکن است قیمت یک شلوار در سایت ترکمن کالا  200 هزارتومان باشد همین شلوار برای فروشندگان همکار 150 هزارتومان حساب می شود حال آنکه شما به عنوان فروشنده میتوانید آن را با قیمت 250 هزار تومان هم به فروش برسانید و 100 هزارتومان سود کنید

پس این خودتان هستید که سودتان را مشخص میکنید ، البته مطمن باشید که در هر صورت نسبت به بازار و دیگر رقبا قیمتتان منصفانه است چون همان شلوار مثال بالا در دیگر فروشگاه ها تا 300 هزارتومان هم به فروش میرسد و فقط در ترکمن کالا با این قیمت عرضه میشود ، دلیل این امر این است که ما چون خود تولید کننده و وارد کننده ایم قیمت هایمان همیشه پایین است در کف بازار قرار دارد و هیچ فروشگاه دیگری توانایی رقابت قیمتی با ما را ندارد.

چگونه با ترکمن کالا همکار شویم ؟

1. از طریق این لینک در سایت ثبت نام کنید.

2. با شماره های ما یا پل های ارتباطی که در آخر این مقاله قرار میگیرد تماس گرفته و درخواست دهید تا حساب شما در سایت به همکار تغیر یابد.

3. همانطور که در قدم اول بیان شد ، فروشگاه آنلاین خود را با نام دلخواه راه اندازی کنید و محصولات مارا قرار دهید.

4. بفروشید و سفارشتان به راحتی را از سایت ثبت کنید

5. ما محصولات را به اسم و آدرس فروشگاه خودتان برای مشتری ارسال میکنیم.

 

محصولات به نام فروشگاه شما ارسال می شود !

این تیتر واقعی است ، برای اولین بار این امکان در ترکمن کالا فراهم  کرده ایم تا محصولات سفارشی را به نام ، آدرس ، لوگو و مشخصات شخصی شما ارسال شود تا مشتری خود را از دست ندهید در واقع در بسته های ارسالی هیچ نام و نشانی از ترکمن کالا وجود ندارد و مشتری با یک بسته بندی شکیل از فروشگاه شما روبر می شود.

سوالات متداول ؟!

سوال : همکاری در فروش ماهیانه چقدر سود دارد ؟
جواب : بستگی به فعالیت و فروش شما دارد ممکن است شما فقط در یک شبکه اجتماعی با فعالیت اندک حضور داشته باشید و به حد اقل درآمد بسنده کنید مثلا ماهی یک تا سه میلیون تومان ، اما اگر فعالیت خود را گسترش بدهید در چند پلتفرم فعالیت کنید از راهنمایی های تیم پشتیبانی ترکمن کالا استفاده کرده و با طراحی سایت و حضور در گوگل و سایت هایی مثل ترب به فروش و درآمدی بالای صد میلیون در ماه فکر کنید .

سوال : چگونه از طریق سایت کسب درآمد کنیم ؟
جواب : اصلا نگران نباشید ما در کنارتان هستیم ، فروش از طریق سایت بسیار آسانتر است و دیگر نیاز به چت با مشتری و گذاشتن وقت زیاد نیست ، کافی است یک سایت فروشگاهی داشته باشید که متخصصان حرفه ای ترکمن کالا در این مسیر در کنار شما هستند و با کمترین هزینه این مهم را برایتان انجام میدهند و شما حتی در زمان خواب هم به فروش و درآمد میرسید ، نکته ویژه و حائز اهمیت این روش این است که تمام محصولات و موجودی ها از طریق افزونه به صورت خودکار در سایت شما قرار میگیرد و شما فقط در صورت لزوم میتوانید قیمت ها را تغیر دهید.

سوال : اگر سفارش گرفتیم و در سایت موجود نبود چه کنیم ؟
جواب : ما تولید کننده و وارد کننده هستیم و به ندرت پیش می آید محصولی موجود نباشد مگر این که آن محصول قدیمی باشد و از خط تولید و واردات ما حذف شده باشد، حتی در آن صورت هم کافی است تماس بگیرید تا آن محصول را برایتان موجود کنیم ، در واقع ما همیشه از هر محصولی یک جین احتیاطی ذخیره میکنیم تا همکارانمان دچار مشکل نشوند. البته در صورت وجود نداشتن ذخیره احتیاطی هم اتفاق خاصی نمی افتد و کافی است با مشتری خود تماس گرفته و موضوع را به اطلاع او برسانید و یا سفارش را تغیر دهید یا مبلغ سفارش را عودت دهید. این یک امر کاملا عادی در فروش اینترنتی است.

نکات پایانی .

با سیستم همکاری در فروش پوشاک، شما می‌توانید به عنوان فروشنده مستقل فعالیت کنید و بدون نیاز به سرمایه اولیه و داشتن محصولات در انبار، درآمد کسب کنید. این سیستم به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و بدون نگرانی‌های مربوط به موجودی کالا، به فعالیت‌های فروش مشغول شوید و از این راه درآمد مناسبی را کسب کنید. در این سیستم، شما می‌توانید با شرکت ترکمن کالا ی همکاری کنید و محصولات را به مشتریان عرضه کنید. ترکمن کالا این امکان را فراهم می‌کند تا شما بتوانید این محصولات را به راحتی به صورت آنلاین از طریق وبسایت یا پلتفرم‌های اجتماعی فروخته و درآمد کسب کنید.

پل های ارتباطی :

تلفن پشتیبانی : 01734489866

ایمیل : infoturkmankala@gmail.com

واتس آپ : 09039283737

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *