انتخاب سبک لباس

انتخاب سبک لباس ( راهنمای جامع انواع استایل)
انتخاب سبک لباس شما آسان نیست، مدل لباسی که انتخاب می کنید نیز بازتابی از شخصیت شماست. در طول سال ها، ما به طور مرتب سبک خود را با توجه به پیشینه خود تغییر می دهیم: کالج، دبیرستان، دانشگاه، ورود به دهه سی، چهل و غیره. بنابراین لازم است ایده مناسبی از سبک لباس انتخاب کنید، آن چیزی که به شما می آید و در آن راحت هستید و احساس اعتماد به نفس می کنید. ما قصد داریم انواع مختلفی از استایل زنانه را به شما معرفی کنیم که بدون در نظر گرفتن سن خود می توانید از آنها استفاده کنید. فراموش نکنید که یک سبک لباس با خط راهنمای لباس شما مطابقت دارد، یک سبک به چند لباس محدود نمی شود.

مدل های مختلف لباس زنانه
مدل های لباس زنانه زیادی در دنیای مد وجود دارد که ترکیبات زیادی از انواع لباس، برش ها و رنگ ها را برای واضح‌تر دیدن، معروف‌ترین و پوشیده‌ترین مدل‌های لباس دنیا را برای شما در این مقاله گردآوری کرده‌ایم.
پیدا کردن سبک لباس برای خوب لباس پوشیدن روزانه ضروری است. برخی از زنان می گویند که ترجیح می دهند هر طور که دوست دارند لباس بپوشند و استایل خود را مرتباً تغییر دهند. آنها می گویند که می خواهند آزاد باشند تا هر زمان که می خواهند هر چه می خواهند بپوشند. اما این آزاد بودن در سبک لباس پوشیدن، در شان شما نیست. با انجام این کار، این زنان در نهایت با کمد لباسی مواجه می شوند که محتوای آن متناقض است، انطباق آن ها دشوار و رضایت بخش نخواهد بود.
بنابراین، در اینجا به شما کمک می کنیم سبک لباس پوشیدن خود را شناسایی کنید تا به شما کمک کنم لباس پوشیدن روزانه خود را آسان تر کنید.

استایل کژوال
استایل شیک و کژوال بیش از هر چیز به گونه‌ای است که در حرکت آزاد باشد، مانند دامن‌ها و لباس‌های بلند، بلوزهای گشاد، شلوار جین گشاد، ژاکت بزرگ… . این استایل زیبایی طبیعی، بدون هنرنمایی بیش از حد و مهم‌تر از همه بدون محدودیت را به نمایش می‌گذارد. زیرا این در واقع نقطه اوج سبک کژوال است.

برای استایل کژوال چی بپوشیم؟
در تابستان لباس ماکسی گلدار، صندل یا اکسسوری های حاشیه دار و کلاه زیبایی که روی موهای موج دار می پوشند، را آسان و موثر انتخاب می کنیم. فراموش نکنید که با تعداد زیادی جواهرات نقره ای یا چوبی و عینک آفتابی زیبا ست کنید. برای پوشیدن ظاهر شیک استایل کژوال در زمستان، می‌توانید شلوار جیر شتری را با نیم بوت‌های چرمی صاف یا پاشنه دار بپوشید. یک کاپشن اور سایز، یک کیف بزرگ چرمی نرم و همچنین جواهرات فراوان نیز یک انتخاب ایداه آل است.

مثل همیشه، اکسسوری ها برای تکمیل ظاهر شما ضروری هستند، استفاده از جواهرات می تواند یک لباس ساده را به یک استایل فوق العاده خاص تبدیل کند.
باید خاطر نشان کنیم که درست است منظور از استایل کژوال یعنی راحتی و سبکی، اما این هرگز بدین معنا نیست که شما هر لباس گشاد و آزادی را بپوشید و بعد بگویید که سبک لباس پوشیدن شما یا سلیقه ی شما کژوال است.
برای انتخاب سبک لباس کژوال نیاز است تا قبل از انتخاب لباس، توجه ای به ترندهای روز داشته باشید. همچنین می بایست بگونه ای لباس بپوشید که علاوه بر آنکه معرف سبک لباس شماست بتواند شیک بودن و آراستگی را نشان دهد. از اصول پایه ای که شما به هر سبک لباس یا استایل علاقه مند هستید این است که لباس و پوشش خود را بر اساس همان موقعیتی که قرار میگیرید انتخاب نمایید. بعنوان نمونه اگر شما به یک جشن و مهمانی شبانه مانند تولد یا عروسی دعوت هستید هرگز نمی توانید از استایل کژوال استفاده کنید چون تضاد زیادی دیده می شود و در آن لحظه یک تیپ فوق العاده نا منظم را نشان خواهد داد.
به زبان ساده تر اگر قرار است که در مکان ها و مجالس رسمی حضور داشته باشید استایل کژوال نامناسب است اما برای پارک و طبیعت گردی یا برای بازار گردی این استایل فوق العاده شیک است.
لازم به ذکر است که، این استایل بیشتر مورد استقبال افراد هنرمند و نوجوانان قرار دارد.

استایل کلاسیک
یک انتخاب سبک لباس برای شما بعنوان استایل تان ، می تواند استایل کلاسیک باشد. یک استایل کلاسیک بر سه پایه استوار است: کیفیت، ظرافت و تعادل. از نظر بصری، تصویری از یک زن آرام و با اعتماد به نفس ارائه می دهد که به بلوغ طنزآمیز خود رسیده است.

از رنگ‌های خنثی (سفید، خاکستری، بژ و سیاه)، برش‌های مستقیم و چند قطعه جاودانه ساخته شده است که برای ماندگاری آن‌ها باید کاملاً نوازش شوند. انتخاب سبک لباس کلاسیک نباید با یک سبک ساده یا خسته کننده اشتباه شود. کلاسیک ساده است، اما شیک! پارچه هایی با جنس ابریشم، پشم و پنبه اصلی ترین نقش را در پیاده سازی استایل ها دارند.
همانطور که گفتیم مجموعه رنگ های خنثی، سبک کلاسیک را نشان می دهند و رنگ هایی که زرق و برق دارند نمی توانند استایل کلاسیک را نشان دهند. کنتراست رنگ نیز در کنار رنگ های خنثی دارای بازدهی یک سبک کلاسیک استاندارد است.

استایل خیابانی
یکی از جالب ترین استایل ها انتخاب سبک لباس خیابانی است. استایل خیابانی همانطور که از نامش پیداست برای گردش های خیابانی و روزمره استفاده می شود. هنگامی که قرار است به خیابان برای خرید بروید نباید یک استایل کلاسیک را برای تیپ خود مشخص کنید چون حالت رسمی را ایجاد می کند.
استایل خیابانی بر حسب سلیقه ای افراد پیروی کننده و همچنین فرهنگی که دارند پیاده سازی می شود. درواقع قانون خاصی برای پیاده سازی این استایل وجود ندارد و شما می توانید بر اساس علاقه های خود این استایل را انتخاب نمایید.

استایل مینیمال
افرادی که از استایل مینیمال پیروی می کنند، درواقع به دنبال یک سادگی شیک با کمترین ها هستند. کمترین ها یا داقلی ها درواقع معنای مینیمال می باشد که هر جزیی از استایل را در کمترین خود انتخاب می کند. به عبارتی برای اکسسوری ها مواردی که ظریف هستند برای این ستایل مناسب می باشند. رنگ های نود و ملایم و یا کم رنگ تر نیز انتخاب می شود. شعار سبک مینیمال سادگی در کنار خاص بودن و شیک بودن است.
لباس های مینیمالیستی ذاتاً شیک و پیچیده هستند، اما مهمتر از همه، همه کاره هستند. از دفتر تا صبحانه با دوستان و نوشیدنی‌های بعد از ظهر با آن شخص خاص، نمی‌توانیم سازگاری شگفت‌انگیز آنها را تحسین نکنیم!
نتیجه گیری:
داشتن سبک لباس به این معنا نیست که هر روز یکسان لباس بپوشید و اصالتی از خود نشان ندهد. بلکه به معنای هماهنگی با شخصیت او و به رخ کشیدن آن در لباس های روزمره است. این به این معنی است که شما یک رشته مشترک دارید که به شما امکان می دهد یکپارچگی خاصی را در تمام ظاهر خود حفظ کنید. در نهایت، این تعریف من از سبک لباس است.
برای تجزیه و تحلیل انتخاب سبک لباس خود، باید کاملاً روی خود تمرکز کنید. ارزش این را دارد که بدانید کدام سبک واقعاً برای شما مناسب است. مهمتر از همه، سعی نکنید انتظارات دیگران را برآورده کنید، بلکه فقط انتظارات خود را برآورده کنید. هنگامی که استایل شما 100% با شما مطابقت داشته باشد، به چشمان دیگران اهمیتی نمی دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *